Wat valt er precies onder de administratie?
De administratie van een bedrijf bestaat uit verschillende onderdelen. Al deze onderdelen bij elkaar vormen de bedrijfsadministratie. Het is belangrijk dat uw bedrijf een goede en efficiënte administratie heeft, zodat u een duidelijk overzicht heeft over uw bedrijf. Daarnaast weet u zo ook waar u op moet letten, welke mogelijkheden er zijn als u wilt uitbreiden en of de overstap van een V.O.F. naar een B.V. wellicht een goede stap is.
Veel ondernemers denken echter vrij makkelijk over de administratie en denken, dat doe ik er wel even bij. Toch zal dat u vies tegen kunnen vallen, zeker als uw bedrijf gaat groeien.
Wij nemen u graag de administratie uit handen.
Salarisadministratie Crew
Wij hebben jarenlange ervaring in de Maritieme en Offshore Industrie. Wij werken dagelijks met en voor crewleden en weten alle ins en outs' van het verwerken van hun personeelsadministratie. Bij de administratie voor de crew komt meer kijken dan enkel verlof- en ziektedagen. Ook het bijhouden van expenses, boordopnames en timesheets om zo maar wat te noemen, is een zeer belangrijke taak die nauwkeurig moet worden bijgehouden.Door onze expertise binnen de Maritieme en Offshore industrie, kunnen wij dit soort taken van u overnemen, al dan niet tijdelijk.
